Avant Art Festival 2025
Avant Art Festival 2025
Avant logo Avant logo Avant logo
Polski English
  • Wrocław4-14.09.2025
    • Bilety
    • Info
    • Program
    • Artyści
    • Miejsca
    • Partnerzy
    • Dostępność
  • Warszawa15-21.09.2025
    • Bilety
    • Info
    • Program
    • Artyści
    • Miejsca
    • Partnerzy
    • Dostępność
  • Dolny Śląsk23.08-21.09.2025
    • Program
    • Artyści
    • Bilety
    • Miejsca
    • Partnerzy
    • Info
    • Dostępność
  • Lublin23-28.09.2025
    • Artyści
    • Program
    • Bilety
    • Info
    • Miejsca
    • Partnerzy
    • Dostępność
  • Regulamin
  • Archiwum
  • Kontakt
Facebook logo Instagram logo

Narzędzie czy wirtualny podwykonawca? AI z perspektywy twórcy muzyki.


Warning: Use of undefined constant PAGEID_BLN - assumed 'PAGEID_BLN' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/klient.dhosting.pl/avantart/avantart.pl/public_html/2025/wp-content/themes/avant2022/tmpl_post.php on line 20

Warning: Use of undefined constant PAGEID_LEG - assumed 'PAGEID_LEG' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/klient.dhosting.pl/avantart/avantart.pl/public_html/2025/wp-content/themes/avant2022/tmpl_post.php on line 21
Crass. The Sound of Free Speech. (Historia Reality Asylum) Jakub Lemiszewski (PL) LORD SPIKEHEART (KE) Najgłupsza płyta świata Narzędzie czy wirtualny podwykonawca? AI z perspektywy twórcy muzyki. Symfonia fabryki Ursus Sztuka kompozycji muzyki filmowej Tricky: Sława bez filtrów + Boy George: Chłopak z sąsiedztwa AAF x CHMURY x 𝖀𝖓𝖎𝖈𝖔𝖗𝖓 AFTERPARTY/ INTERNET DESTROYER (PL) + ANATOL (PL) Aja Ireland (UK) AKA HEX (CH/KEN) AnD (UK) beluga ryba (PL) BLACK FONDU (UK) Blur: To the End Boy Next Door BROTHER MAY (UK) CLIPPING. (US) Cooling Prongs (Christopher Fleeger x Counterfeit Madison) (US) Crass. Manifest wolnego słowa Daniel Szwed (PL) Death Goals (UK) Dis Fig (US) Francesca Ter-Berg, Coby Sey, Ursula Russell, Tara Cunningham (UK) Frost & Kyeza (UK) Gary Gwadera (PL) gertie adelaido (CZ) Glassz (PL) Grischa Lichtenberger (DE) & Qba Janicki (PL) HASSAN K. (IR/FR) Hyperdawn (UK) ICHI (JP/UK) IFS MA (JP/PL) In the Court of the Crimson King: King Crimson at 50 kIRk: Canes of Karabakh (PL) KOTRA (UA) Królowczana Smuga (PL) Lichte (PL) Marmur (PL) Mazut (PL) MERZBOW / BERNOCCHI / CAVALERA (INT) Michał Macewicz (PL) Mikro Orchestra (PL) Mopcut ft. MC dälek (INT) Na dworze Szkarłatnego Króla: 50 lat King Crimson Nailbreaker (UK) Naked and Famous: Tricky Naked and Famous: Tricky / Boy Next Door NYX NYX – Thomas Mahmoud (DE) Ola Rzepka (PL), Zosia Ilnicka (PL), Axel Dörner (DE), Erhard Hirt (DE) Olan Monk (IRL) Open call for sonic acts paszka (PL) Piotr Pawlak / Dominik Strycharski (PL) PLF (AT/UK) Ryosuke Kiyasu (JP) RZWD (PL) S/He Is Still Her/e The Official Genesis P-Orridge Documentary Seb Brun (FR) Shabaka (UK) Singeli Movement: Greed for Speed SKI feat. SWRCFX (PL) Slikback (KE) Sly & The Family Drone (UK) Space Afrika (UK) Stalker (Dawid Konopka, Krzyś Bykowski) Steve Noble & Marek Pospieszalski (UK/PL) Stormfield (UK) Suczy Napar (PL) TBA THAW (PL) The Shits (UK) Ugory (PL) White Riot Wojtek Kurek & Olga Balińska (PL) worse (UA) YUPPIE / Richie Culver (UK) solo exhibition & live show ZU (IT)
Narzędzie czy wirtualny podwykonawca? AI z perspektywy twórcy muzyki. Narzędzie czy wirtualny podwykonawca? AI z perspektywy twórcy muzyki. Narzędzie czy wirtualny podwykonawca? AI z perspektywy twórcy muzyki. Narzędzie czy wirtualny podwykonawca? AI z perspektywy twórcy muzyki.

Narzędzie czy wirtualny podwykonawca? AI z perspektywy twórcy muzyki.

Lublin 26.09.2025 17.00 PHONOmatic STUDIO / CSK Lublin
Narzędzie czy wirtualny podwykonawca? AI z perspektywy twórcy muzyki. Narzędzie czy wirtualny podwykonawca? AI z perspektywy twórcy muzyki. Narzędzie czy wirtualny podwykonawca? AI z perspektywy twórcy muzyki. Narzędzie czy wirtualny podwykonawca? AI z perspektywy twórcy muzyki.

KRZYSZTOF CYBULSKI:

Muzyk i artysta dźwiękowy, doktor sztuk muzycznych w dziedzinie reżyserii dźwięku/kompozycji/instrumentalistyki. W swoich pracach łączy rozwiązania analogowe, cyfrowe, akustyczne i mechaniczne, tworzy interaktywne obiekty dźwiękowe oraz instrumenty. Współtwórca grupy panGenerator. Laureat drugiej nagrody na Guthman Musical Instruments Competition w 2020 oraz honorary mention na festiwalu Ars Electronica w 2017. Członek Polskiego Stowarzyszenia Muzyki Elektroakustycznej oraz STOART-u. Beneficjent stypendium artystycznego miasta stołecznego Warszawy w 2019, stypendium MKiDN w 2024 i 2017 oraz programu Zamówienia Kompozytorskie w latach 2013 i 2015. Uczestniczył w wydarzeniach takich, jak: Future Innovators Summit/Ars Electronica Festival (Austria), Athens Digital Art Festival, International Conference of New Interfaces for Musical Expression (Dania, Wielka Brytania), Guthman Musical Instruments Competition, Warszawska Jesień, Musica Polonica Nova, Biennale WRO, Ad Libitum, Audio Art, Sanatorium Dźwięku, Instalakcje. Współpracował z wieloma artystami, m.in.: Robertem Curgenvenem, Krzysztofem Knittlem, Anną Zaradny, Normanem Leto, Grzechem Piotrowskim, Sławomirem Wojciechowskim. Współtworzy zespoły Lomi Lomi oraz 4way Quartet.

https://krzysztofcybulski.com/

panGenerator:

Kolektyw artystyczny i projektowy tworzący w obszarze sztuki nowych mediów, założony przez Piotra Barszczewskiego, Krzysztofa Cybulskiego, Krzysztofa Golińskiego i Jakuba Koźniewskiego w 2010 roku. Na przestrzeni lat grupa stworzyła szereg unikalnych projektów eksplorujących nowe technologie jako tworzywo do kreowania nowych sposobów ekspresji i komunikacji z publicznością. Prace kolektywu charakteryzują się łączeniem świata bitów ze światem atomów – tego co fizyczne i namacalne z tym co efemeryczne i cyfrowe. W opozycji do sztuki współczesnej głównego nurtu, która jest często hermetyczna i alienująca odbiorców, panGenerator tworzy obiekty i sytuacje artystyczne z “interfejsem przyjaznym użytkownikowi” – angażujące i otwarte na interaktywny dialog z publicznością.

Grupa działa na styku sztuki, designu i inżynierii, tworząc zarówno duże instalacje interaktywne dla instytucji kultury i festiwali jak również eksperymentalne interfejsy muzyczne oraz czysto spekulatywne i krytyczne obiekty artystyczne. Poza działaniami twórczymi, członkowie panGenerator praktycznie od początku działalności zaangażowani są w szereg inicjatyw edukacyjnych związanych z kreatywnym wykorzystaniem nowych mediów – prowadząc warsztaty zarówno w Polsce jak i na całym świecie. Od 2017 współtworzą również pierwsze w kraju podyplomowe studia Creative Coding, w ramach School of Form.

PanGenerator prezentował swoje prace w wielu galeriach, na festiwalach i wystawach na całym świecie – można tu wymienić m.in.: Ars Electronica, SXSW, ZKM Karlsruhe, Dutch Design Week, Milan Design Week, Athens Digital Art Festival, LPM, Warszawską Jesień, Biennale Sztuki WRO, Łódź Design, Pause Fest Melbourne, Node Festival, Design Museum Holon, PrintScreen Festival, nuit numérique @ Saint-Ex Reims, Festiwal Przemiany, Europejski Kongres Kultury, Art+bits festival, patch lab, Galeria Kordegarda, Galeria 2.0, Kultura 2.0, KODY festival…

Spośród licznych nagród warto wspomnieć m.in.: Prix Ars Honorary Mention na Ars Electronica, Lumen prize shortlist, Cannes Golden Lion oraz “Paszporty Polityki” w Kulturze Cyfrowej.

http://pangenerator.com

Narzędzie czy wirtualny podwykonawca? AI z perspektywy twórcy muzyki. — Avant Art Festival 2025
Ten serwis korzysta z cookies Polityka prywatności